دل نوشته

از همهمه مردم دنیا دلگیرم.....

*خدایا:

دیروز خوشبختی را حراج میکردن،افسوس من زاده ی امروزم!

                                        خدایا جهنمت فرداست پس چرا امروز میسوزم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت22:21---19 آبان 1392
سلام .شما همیشه نوشته هاتون عالیه واقعا از خوندنشون لذت میبرم.

mohammad javad
ساعت21:09---5 آبان 1392
سلام وبلاگت خوبه.یعنی عالیه به منم سر بزن.اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

fateme
ساعت11:03---1 آبان 1392
خیلی عالی بود مطالبت.لذت بردم موفق باشی.
میدونی چی بیشتر دلو میسوزونه؟
جواب مگر من چه کم گذاشتم های آخرش.


محمد
ساعت11:31---25 مهر 1392
سلام عزیز مطالبت عالیه.
عرض کنم به خدمت شما که من چت رومی ساختم بنززز،راستش به افراد گلی مثل تو احتیاج دارم تازم ساختمش به 5 نفر اولی که بیان 1 شارژ 2000 تومنی منطبق با نوع سیمکارت هدیه میشه پس بیا.
بای


sara
ساعت15:01---22 مهر 1392
سلاااااام
وب زيبايي داريد وخوشحال ميشم به وب منم سربزنيد وپستاموبخونيد..مرسي


مریم
ساعت17:41---27 شهريور 1392
سلام خوفی سلامت بیدی می خواستم با هم بلینکیم اگر موافقی بیا تو سایت من لینکتو بذار راستی مطالب وبلاگت خیلی حرفه ایه خودت می نویسی یا کپ می زنی

محمد
ساعت23:10---23 شهريور 1392
سلام وب قشنگی داری

حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !


tima
ساعت17:39---23 شهريور 1392
نداشتن هیچکاه به تلخیه فراموش کردن یک داشتن نیست.....

soniya&kiyana
ساعت12:00---21 شهريور 1392
دل ز تن بردی و در جانی هنوز







دردها دارم تو درمانی هنوز







ملک دل کردی خراب از تیغ ناز





اندر این ویرانه سالاری هنوز




ممنون که بهم سر میزنی وبا این شعرها دلمان راشاد میکنی


حسینی
ساعت10:42---21 شهريور 1392
عالی بود.حتما به سایت من هم سری بزنید.
http://ahh20.loxblog.com/


soniya&kiyana
ساعت12:53---14 شهريور 1392
لذت ترانه ی ازادی ست،



اماازادی نیست.



شکفتن خواهش های شماست،



اما میوه ی ان نیست.



ژرفایی ست که بلندا را فرا می خواند،



اما خود نه ژرف است نه بلنمد.



در قفس مانده ای ست که به پرواز در می اید،



اما فضای فروبسته نیست.



اری،به راستی لذت ترانه ی ازادی ست.



ومن ارزو می کنم که شما ان را ازته دل بسرایید،



اما نمی خواهم که در این سرایش دل خود را ببازید

linket kardim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1398ساعت 15:49 توسط مهدی سلطانی|

آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR